Matinal d’ornitologia al Congost, Granollers

Diumenge, 06 de novembre de 2011

Amb relativa facilitat podrem observar una gran diversitat d’ocells aquàtics que han colonitzat espais periurbans i el Congost a Granollers. També podrem veure el treball d’anellament dels ornitòlegs i participar en els tallers de menjadores i nius per a ocells. Activitat oberta a tothom; no es necessita inscripció prèvia.

DataDiumenge, 06 de novembre de 2011
Lloc de trobadaPasseig Fluvial de Granollers
AdreçaSt Tomàs d'Aquino amb passeig Fluvial
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar, calçat còmode i roba del temps. Sortida matinal.

Organitzadors i col·laboradors: GOT, Grup Parus, Grup de Natura Meles Meles, Gran Centre i el Museu de Ciències Naturals de Granollers.