Matinal d’ornitologia al Congost primavera 2012

Diumenge, 15 d'abril de 2012

Amb relativa facilitat podrem observar una gran diversitat d’ocells aquàtics que han colonitzat espais periurbans i el Congost a Granollers. També podrem veure el treball d’anellament dels ornitòlegs i participar en els tallers de menjadores i nius per a ocells.

DataDiumenge, 15 d'abril de 2012
Lloc de trobadaPasseig Fluvial de Granollers
AdreçaSt Tomàs d'Aquino amb passeig Fluvial
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Activitat oberta a tothom; no es necessita inscripció prèvia.

\r\n

Lloc i hora de trobada: a les 9 del matí davant l’IES Antoni Cumella (carrer St. Tomàs d’Aquino cantonada amb el passeig Fluvial).
Cal portar esmorzar, calçat còmode i roba del temps. Sortida matinal.
Organitzador: GOT
Col•laboradors: Grup Parus, Grup de Natura Meles Meles i Gran Centre, Consorci del Besòs, Museu de Ciències Naturals de Granollers.