Matinal d’ornitologia al Congost tardor 2009

Diumenge, 08 de novembre de 2009

Amb relativa facilitat podrem observar una gran diversitat d’ocells aquàtics que han colonitzat espais periurbans i el Congost a Granollers. També podrem veure el treball d’anellament dels ornitòlegs i participar en els tallers de menjadores i nius per a ocells. Activitat oberta a tothom, no es necessària la inscripció prèvia.

Sortida guiada per Grup d’Ornitologia del Tenes, Grup Parus, Grup de Natura Meles meles i DRAG. Col·labora AMPA del CEIP Ferrer i Guàrdia i Gran Centre.

DataDiumenge, 08 de novembre de 2009
Lloc de trobadaPasseig Fluvial de Granollers
AdreçaSt Tomàs d'Aquino amb passeig Fluvial
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar, calçat còmode i roba del temps. Sortida matinal.