Moments d'ara. Imatges i Haikús.

Del dijous 28 d'agost de 2008 al diumenge 05 d'octubre de 2008

David Campos i Vilardebò, fotogrfaies i haikús.

Seguint el concepte japonès de Rensoo, segons el qual i mitjançant una associació d’idees, certs objectes evoquen espontàniament una idea més amplia, s’han utilitzat determinades imatges per evocar una estació reforçant-se mútuament amb el simbolisme propi de cada haikú i evocant estats transcendents, més enllà de les nostres petiteses. Al si de la Natura i amb la sensació prestada pel haikú, es tracta de trobar la nostra pròpia Natura. Aquest és l’etern camí i aquest projecte només n’és l’ombra d’una petita parada.

Són, doncs, disset imatges (tantes com síl·labes té un haikú), la majoria captades de l’entorn de Palautordera però també de diversos parcs naturals, amb els corresponents haikús que segueixen el fil argumental de la mateixa vida, a través de les estacions: n’hi ha quatre per la primavera, per l’estiu, per la tardor i per l’hivern. L’últim conjunt d’imatge i haikú no representa cap estació concreta i les abasta totes, tancant i recomençant el cicle.