Observació de la Lluna des de la plaça de l'Església de Granollers

Dissabte, 10 de desembre de 2016

Observació popular des d'una de les places més concurregudes de Granollers. Aquesta activitat, oberta a tothom consistirà en l'observació de la Lluna a través d'un telescopi de 150 mm d'obertura.

Donada la seva proximitat, comparada a altres cosos celestes, la Lluna és l'astre més espectacular de tots. Amb el telescopi es veu amb tot detall la superfície amb una resolució de fins a 2 km (tot just podríem endevinar la ciutat de Granollers).

Els enormes cràters, d'un centenar de quilòmetres de diàmetre, són testimonis d'un passat violent. Us endureu una imatge inoblidable!

En cas de cel cobert o pluja l'activitat quedarà anul·lada.

DataDissabte, 10 de desembre de 2016
Lloc de trobadaPlaça de l'Església Granollers
AdreçaPlaça de l'Església Granollers
ContacteMuseu de Ciències Naturals de Granollers
Telèfon938709651
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Sessió oberta a tothom sense reserva.

En cas de cel cobert o pluja l'activitat quedarà anul·lada.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h