Observació del Sol a la plaça de l'Església - Maig 2017

Dissabte, 13 de maig de 2017

Observació popular del Sol

El Sol és una enorme bola de gas dins la qual hi cabrien més d'un milió de Terres. Amb telescopis dotats de filtres especials ens el podem mirar amb tota tranquil·litat.

Si els núvols no ho impedeixen, vine a observar el Sol des de la Plaça de l'Església de Granollers. Veuràs la superfície brillant anomenada fotosfera, on apareixen les taques solars. I també veuràs la crosmosfera, l'atmosfera solar on hi ha corrents de gas que poden ser vàries vegades més grans que el nostre planeta.

DataDissabte, 13 de maig de 2017
Lloc de trobadaPlaça de l'Església Granollers
AdreçaPlaça de l'Església Granollers
ContacteMuseu de Ciències Naturals de Granollers
Telèfon938709651
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Sessió oberta a tothom sense reserva.

En cas de cel cobert o pluja l'activitat quedarà anul·lada

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h