Observació del Sol amb telescopi - Maig 2018

Dissabte, 26 de maig de 2018

Observació del Sol des del Museu

El Sol és una enorme bola de gas dins la qual hi cabrien més d'un milió de Terres. Amb telescopis dotats de filtres especials ens el podem mirar amb tota tranquil·litat.

Si els núvols no ho impedeixen, vine a observar el Sol des del pati del Museu. Veuràs la superfície brillant anomenada fotosfera, on apareixen les taques solars. I també veuràs la cromosfera, l'atmosfera solar on hi ha corrents de gas que poden ser vàries vegades més grans que el nostre planeta.

DataDissabte, 26 de maig de 2018
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

La observació es realitzarà de manera contínua al jardí del Museu de Ciències Naturals. PER AQUESTA ACTIVITAT NO CAL FER INSCRIPCIÓ.