Observació del Sol amb telescopi - Març 2019

Diumenge, 17 de març de 2019

Observació del Sol des del pati del Museu

El Sol és una enorme bola de gas dins la qual hi cabrien més d'un milió de Terres. Amb telescopis dotats de filtres especials ens el podem mirar amb tota tranquil·litat. Si els núvols no ho impedeixen, vine a observar el Sol des de l'entrada del Museu. Veuràs la superfície brillant anomenada fotosfera, on apareixen les taques solars. I també veuràs la cromosfera, l'atmosfera solar on hi ha corrents de gas que poden ser diverses vegades més grans que el nostre planeta.

En cas de cel cobert o pluja l'activitat quedarà anul·lada.

DataDiumenge, 17 de març de 2019
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Diumenge, 17 de març, de 11:05 a 13:30h

L'observació es realitzarà de manera contínua al jardí del Museu de Ciències Naturals.
En cas de cel cobert o pluja l'activitat quedarà anul·lada.

PER AQUESTA ACTIVITAT NO CAL FER INSCRIPCIÓ.