Observació del Sol amb telescopi

Diumenge, 12 de novembre de 2017

Observació del Sol des del Museu

El Sol és una enorme bola de gas dins la qual hi cabrien més d'un milió de Terres. Amb telescopis dotats de filtres especials ens el podem mirar amb tota tranquil·litat.

Si els núvols no ho impedeixen, vine a observar el Sol des de l’entrada del Museu. Veuràs la superfície brillant anomenada fotosfera, on apareixen les taques solars. I també veuràs la cromosfera, l'atmosfera solar on hi ha corrents de gas que poden ser vàries vegades més grans que el nostre planeta.

DataDiumenge, 12 de novembre de 2017
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

La observació es realitzarà de manera contínua al davant de l'entrada del Museu de Ciències Naturals. No cal reserva.