Oferta de pàrquing per l'exposició de Bonsai

Del divendres 11 d'octubre de 2013 al diumenge 13 d'octubre de 2013

Podeu descarregar dos plànols que us  poden ser útils si veniu en vehicle privat :
- un plànol genèric en el que es veuen les vies d'accés a Granollers i s'hi marca un requadre el centre del qual és troba el museu.
- un plànol de l'entorn del museu amb els dos pàrquings, i els itineraris per arribar-hi.

Els horaris i l'oferta és la següent:

Pàrquing Corona. c. Palaudàries, 21       Obert cada dia.  Preu espacial per a les jornades: 1 euro/hora, fins a un màxim de 6 euros/dia.

Pàrquing Athenea. c. Colom,  21          Obert només el divendres dia 11.  Descompte d'un 50% en el preu habitual als participants en les jornades.(Ve a ser aprox. 1'05 euros/hora).

Per gaudir d'aquests preus s'ha de presentar a la taquilla de cada pàrquing el tiquet d'aparcament segellat pel museu.