Oferta de pàrquing per l'exposició Nishikiten 2015

Del divendres 06 de novembre de 2015 al diumenge 08 de novembre de 2015

Podeu descarregar dos plànols que us  poden ser útils si veniu en vehicle privat :
- un plànol genèric en el que es veuen les vies d'accés a Granollers i s'hi marca un requadre el centre del qual és troba el museu.
- un plànol de l'entorn del museu amb els dos pàrquings, i els itineraris per arribar-hi.

Els horaris i l'oferta drl pàrkings és la següent:

Pàrquing Corona. c. Palaudàries, 21       Obert divendres i dissabte.  Preu espacial per a les jornades: 1 euro/hora, fins a un màxim de 4 euros/dia.

Pàrquing Athenea. c. Colom,  21          Obert només el divendres dia 11.  Preu espacial per a les jornades: 1 euro/hora, fins a un màxim de 4 euros/dia.

Per gaudir d'aquests preus s'ha de presentar a la taquilla de cada pàrquing el tiquet d'aparcament segellat pel museu.