Orquídies a la Calma, Montseny, 2012

Dissabte, 02 de juny de 2012

D'orquídies n’hi ha de molt diferents, des de les espècies exuberants i exòtiques que podem trobar a les floristeries, fins a les espècies silvestres més petites però igual de boniques que hi ha a la Calma. En aquesta sortida, a més de gaudir del paisatge, aprendrem a diferenciar les espècies d’orquídies més comunes.

DataDissabte, 02 de juny de 2012
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Lloc i hora de trobada: a les 9 del matí al Museu de Ciències Naturals de Granollers, la Tela.
Cal portar esmorzar i beguda, calçat còmode per caminar i roba adient. Sortida matinal.
Sortida guiada per Meritxell Maymó i Miquel Ranea (biòlegs)

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà