Orquídies a la Calma, Montseny

Dissabte, 28 de maig de 2011

Dissabte 28 de maig de 2011, Dia Mundial dels Parcs Naturals

D’orquídies n’hi ha de molt diferents, des de les espècies exuberants i exòtiques que podem trobar a les floristeries, fins a les espècies silvestres més petites però igual de boniques que hi ha a la Calma. En aquesta sortida, a més de gaudir del paisatge, aprendrem a diferenciar les espècies d’orquídies més comunes.

Sortida guiada per Meritxell Maymó i Miquel Ranea (biòlegs).

DataDissabte, 28 de maig de 2011
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar i beguda, calçat còmode per caminar i roba adient. Sortida matinal. L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida.

Inscripció ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà
Tel. i fax: 93 870 96 51, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h