Orquídies al Montseny, maig 2008

Dissabte, 31 de maig de 2008

El Parc Natural del Montseny és una de les zones de Catalunya amb més diversitat d’orquídies silvestres; en total es sap que hi ha fins a quaranta-set espècies diferents. Tot i què en aquesta sortida no les trobarem totes perquè creixen en hàbitats i en moments diferents, segur que tindrem ocasió de veure’n unes quantes i de conèixer-ne les principals característiques.

Sortida guiada per Meritxell Maymó (biòloga).

DataDissabte, 31 de maig de 2008
Hora09:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Sortida tot un dia. Cal portar esmorzar, dinar i beguda, calçat còmode per caminar i roba adient.