Papallones a Marata, sortida matinal

Diumenge, 26 d'abril de 2015

Aquest itinerari ens permet gaudir d’una de les zones més representatives del paisatge agrari del Vallès Oriental.  L'estació de Marata forma part de la xarxa d'estudi de les papallones en l’àmbit europeu “Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya” des de fa catorze anys, on hi podrem veure una bona representació de la fauna de papallones de la comarca. Es farà referència a l'origen i la mitologia dels noms científics i s'introduirà o recordarà els noms comuns, aspecte en el que ha estat treballant intensament el Museu.

SESSIÓ ESPECIAL AMB INTERPRETACIÓ EN LSC

(Llengua de Signes Catalana)

DataDiumenge, 26 d'abril de 2015
Lloc de trobadaAparcament del casal cultural de Marata
AdreçaCasal cultural de Marata
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Lloc i hora de trobada: a les 10:30 del matí a la zona d’aparcament del Casal de Marata, les Franqueses del Vallès.
Cal portar esmorzar, calçat còmode per caminar i roba del temps. Sortida matinal.
Sortida guiada per Toni Arrizabalaga (Museu de Ciències Naturals de Granollers, CBMS)

L'organització informa que totes les sortides i els tallers tenen les places limitades. Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida. Inscripció 93 8709651

m.granollers.cn@diba.cat