Planetari: La primavera i el zodíac - Març 2019

Dissabte, 23 de març de 2019

Planetari: La primavera i el zodíac

Amb la primavera s'inicia un nou cicle zodiacal. Segons l'astrologia clàssica el cicle comença a Àries. Però si ens fixem en les estrelles comença a Pisces. La discrepància ens parla d'un moviment de la Terra anomenat precessió dels equinoccis descobert per Hiparc de Nicea fa 2.500 anys!
Gairebé tothom coneix quin és el seu signe zodiacal. Aquests signes s’identifiquen amb les corresponents constel·lacions visibles en el cel. Són dotze constel·lacions situades al llarg del camí anual del Sol: un mes per a
cada constel·lació. En el planetari les localitzarem, parlarem del seu origen mitològic i donarem pautes senzilles per trobar-les en el cel. Serà molt fàcil, ja que la Lluna i els planetes brillants sempre s’hi troben en alguna d’elles.

DataDissabte, 23 de març de 2019
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Dissabte, 23 de març, a les 19h

Sessió reservada a adults i a infants de més de 9 anys.

Infants menors de 12 anys: 1 euro

Adults: 3 euros

PLACES LIMITADES
Reserves: A partir de 15 dies abans de l'activitat ja podeu fer la vostra reserva al 93 870 96 51 de 9 a 14 h. i de 16 a 19 h
Més informació: reserves@museugranollersciencies.org

PER CONFIRMAR-LA, CAL ARRIBAR DEU MINUTS ABANS DE L’INICI DE LA PROJECCIÓ.

NO ES PERMESA L'ENTRADA UN COP INICIADA LA SESSIÓ.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h