Les dues cares de la lluna

• del 12 Març 2021 al 27 Març 2021
  • tipus: ACTIVITAT
  • FAMILIAR
  • Museu de Ciències Granollers (Planetari)
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

El nostre satèl·lit ha estat des de la més remota antiguitat una eina molt important per comptar el pas del temps. Encara avui en dia utilitzem la Lluna per establir la data de Pasqua.

Us convidem a conèixer de més a prop aquest astre. Ens aproparem i li farem la volta per veure la cara que sempre ens amaga. Aterrarem a la seva superfície des d’on, entre mig de les estrelles i la foscor veurem un astre increïblement bell de color blau. És la imatge que més va impressionar als astronautes de les missions Apollo.

SESSIONS ELS DIES:
  • Dissabte, 13 de març, a les 16:15h, 17:15h i 18:15h.
  • Diumenge, 28 de març, a les 11:15h (places exhaurides), a les 12:15h (places exhaurides) i a les 13:15h.

*ATENCIÓ: En cas d'anul·lació per no poder realitzar activitats dirigides, donada la situació epidemiològica actual, és realitzarà una projecció continuada els mateixos dies, de 5 minuts de durada, amb entrada gratuïta i sense reserva prèvia.

PÚBLIC
Adults i infants a partir de 6 anys.

Documents adjunts: