Planetari: Saturn, el Senyor dels anells

Del dissabte 22 de setembre de 2018 al dissabte 29 de setembre de 2018

Planetari: Saturn, el Senyor dels anells

Saturn es troba a la constel·lació del Sagitari, i quan el Sol es pon per l’oest, el planeta travessa el meridià. Sense saber-ho, mai no ens podríem imaginar que aquest punt moderadament brillant amaga una estructura meravellosa: un anell. És tan difícil d’imaginar, que el mateix Galileu no va saber interpretar la imatge que veia a través del seu telescopi.
Dins del planetari mostrarem com localitzar-lo en el cel, per, tot seguit, anar-lo a visitar de prop. Tot rememorant la nau Cassini-Huygens, aterrarem a la superfície del seu gran satèl·lit Tità. La seva atmosfera, més densa que la de la Terra i terriblement freda, fou descoberta per Josep Comas Solà des de l’Observatori Fabra de Barcelona. Entremig de les boires entreveurem l’inquietat Senyor dels Anells.

DataDel dissabte 22 de setembre de 2018 al dissabte 29 de setembre de 2018
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Sessions:
Dissabte, 22 de setembre, a les 18:15h i a les 19h
Dissabte, 29 de setembre, a les 18:15h i a les 19h

Sessió reservada a adults i a infants de més de 9 anys.

Infants menors de 12 anys: 1 euro

Adults: 3 euros

PLACES LIMITADES
Reserves: A partir de 15 dies abans de l'activitat ja podeu fer la vostra reserva al 93 870 96 51 de 9 a 14 h. i de 16 a 19 h o bé escrivint un correu a reserves@museugranollersciencies.org

PER CONFIRMAR-LA, CAL ARRIBAR DEU MINUTS ABANS DE L’INICI DE LA PROJECCIÓ.

NO ES PERMESA L'ENTRADA UN COP INICIADA LA SESSIÓ.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h