Planter de varietats locals per l'hort

Del dimarts 17 de setembre de 2019 al divendres 19 de juny de 2020

Activitat escolar adreçada a P5 i Educació Primària.

El museu de Ciències Naturals de Granollers alberga les instal·lacions del Banc de Llavors de Vallès Oriental. Per tal de promoure el coneixement d'aquestes varietats locals, es realitzarà un taller on els assistents podran aprendre els secrets bàsics per a fer-se el seu planter i, també faran un reconeixement de les diverses llavors que hi ha al banc i com s'han de plantar.

Els grups assitents s'enduran una safata amb el planter que ells mateixos hagin fet per tal de poder-lo plantar a l'hort de l'escola o dur-lo a casa.

DataDel dimarts 17 de setembre de 2019 al divendres 19 de juny de 2020
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Activitat escolar adreçada a P5 i primària. Adaptable a altres nivells i escoles o centres d'adults.

Localitat: El taller es realitzarà al Museu de Ciències Naturals de Granollers, Palaudàries, 102, Jardins Antoni Jonch Cuspinera - 08402 Granollers

Durada: 1h 30 minuts aproximadament, inici activitat 9:30 - 10:00h.

Nombre d'alumnes: grups de 15 alumnes, per tal de fer aquesta activitat més personalitzada i profitosa. Amb un màxim de 25 alumnes per grup.

Preu: 62,5€ per grup, independentment del nombre d'alumnes, màxim de 25 alumnes per grup.

Reserves i consulta de disponibilitat:

reserves@museugranollersciencies.org

Més informació: