Presentació del llibre Els Ocells del Montseny

Dimecres, 17 de desembre de 2014

El proper dia 17 de desembre es presentarà,  a les 8 de la tarda, al Museu de Ciències Naturals de Granollers, el número 6 de la sèrie Treballs que recull l’exhaustiu treball de Josep Ribas sobre els ocells del Montseny. La presentació del llibre anirà a càrrec de Santi Mañosa president de l’Institut Català d’Ornitologia i del propi autor.

Aquest llibre és una monografia que tracta totes les espècies d’ocells que de manera natural s’observen a l’àmbit del Montseny.