Presentació del llibre Plantes, remeis i cultura popular del Montseny a Sant Celoni

Divendres, 30 de març de 2007

Presentació del llibre Plantes, remeis i cultura popular del Montseny. Etnobotànica d'una reserva de la biosfera de M. Àngels Bonet Galobart i Joan Vallès Xirau.

Tindrà lloc el proper divendres, dia 30 de març a les 8 del vespre a la sala petita de l'Ateneu de Sant Celoni. La presentació de l’obra anirà a càrrec de Josep Maria Panareda i Clopés, catedràtic de geografia física de la Universitat de Barcelona.