Primats. La nostra petjada al seu món

Del divendres 24 de novembre de 2017 al diumenge 29 d'abril de 2018

Els hàbitats dels grans simis s’enfronten avui en dia a greus problemàtiques. Tots hem sentit a parlar de la desforestació, els incendis provocats i el tràfic il·legal d’animals. Tot això està posant en risc la seva supervivència.
Però … Atenció!
Encara que el problema ens sembli molt llunyà, en realitat la solució passa per nosaltres, pels que llegim aquestes línies. Amb aquesta exposició us volem apropar aquestes solucions.

En aquesta exposició podreu endinsar-vos en l’hàbitat dels grans simis, veure quins problemes afronten i com podem contribuir a mitigar-los.
Durant l’itinerari, trobareu espais interactius i participatius, i rebreu informació fiable de professionals, que us donarà les eines necessàries per pensar i escollir com aportar el vostre granet de sorra!

L’exposició disposa de diferents activitats complementàries:
•    Conferències i debats amb professionals del camp de la primatologia i la conservació.
•    Tallers i activitats pensades per a grups de diferents edats.

Per a més informació visita la nostra pàgina web

DataDel divendres 24 de novembre de 2017 al diumenge 29 d'abril de 2018
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici