Ratpenats i món agrari ecològic: entre el control de plagues i la conservació

Divendres, 17 de juny de 2016

Els darrers anys s'han fet diversos estudis sobre la importància dels ratpenats en el control de plagues en diversos conreus, El coneixement de les poblacions de quiròpters o ratpenats ha permès observar la importància d’aquests com a controladors de plagues i per tant tenen un valor socioeconòmic important als espais agrícoles.

El Museu de Ciències Naturals de Granollers té una àrea de recerca aplicada al control de plagues en cultius, amb bons resultats fins al moment en l’arròs, confirmant que els quiròpters són potents controladors de la plaga del barrinador de l’arròs (Chilo supressalis).

En aquesta jornada es presentaran els resultats d'aquests estudis, així com alguns exemples pràctics.

DataDivendres, 17 de juny de 2016
Lloc de trobadaSala d’actes del Centre Cívic Punt de Trobada
AdreçaSant Sebastià, 93, Vilajuïga

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través de Parc Natural de Cap de Creus (Tel.: 972 19 31 91 – A/e: opalou@gencat.cat )