Saturn amb els anells de perfil. Astronomia

Divendres, 21 de maig de 2010

A primeres hores de la nit es veuran Venus,Mart, Saturn (amb els anells quasi de perfil) i la Lluna creixent, tots ells astres brillants i interessants per observar i comentar, apart de constel•lacions tan atractives com l'Óssa Major, Bessons, Lleó, el Bover, Verge, etc., amb els interessants objectes de cel profund que contenen.

Sortida guiada per Domènec Barbany (astrònom de l’Agrupació Astronòmica de Sabadell)

DataDivendres, 21 de maig de 2010
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar calçat còmode, roba d’abric, sopar, begudes calentes. Qui tingui prismàtics o/i telescopi, que els porti; les llanternes han de ser de poca potència. Sortida nocturna al Parc Natural del Corredor, tornada cap a dos quarts de dotze.

Inscripcions ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà