Segueix la cultura - Programa d'activitats a Granollers

Del dijous 25 de juny de 2020 al dissabte 18 de juliol de 2020

Aquest estiu, del 25 de juny al 28 de juliol, la ciutat s’omplirà d’una àmplia oferta d’activitats culturals transversals i per a tots els públics. Sota el lema Segueix la cultura, la cultura segueix, la programació inclou arts visuals, música, dansa, cinema, audiovisual, pensament, teatre i exposicions. Així mateix hi ha formacions artístiques, workshops per a professionals del sector artístic, formació en línia i activitats infantils i familiars. Es tracta d’una oferta conjunta dels equipaments culturals de la ciutat, pensada amb una mirada local i adaptada al context actual com a conseqüència de la COVID-19.

Descarregueu-vos el programa aquí