Sessió informativa sobre la preinscripció escolar als centres d'infantil i primària - Curs 2020/2021

Dimarts, 18 de febrer de 2020

Sessió informativa sobre el procés de preinscripció i matrícula als centres d'educació infantil i primària, a càrrec de membres de la Comissió de Garanties d'Admissió de Granollers.

Es durà a terme a la sala d'actes del Museu de Ciències Naturals de Granollers, de 19h a 20h.

L'acte inclou la xerrada:

"Vuit orientacions per triar escola", a càrrec d'Anna Ramis, mare, mestra i pedagoga.

Per més informació al web: http://www.granollers.cat/educacio