Sortida: A la recerca de la rata esquirolera

Dissabte, 03 d'octubre de 2015

Ara podeu veure aquests animalons directament al bosc. Una experiència única!

A càrrec de Lídia Freixas. Malgrat que el liró gris és una espècie present a la nostra fauna i a la cultura popular catalana, el seu caràcter reservat d’hàbits nocturns i arborícoles fan que el contacte directe i el coneixement d’aquesta espècie a Catalunya sigui força escàs i sovint confús.

DataDissabte, 03 d'octubre de 2015
Lloc de trobadaAjuntament de Sant Iscle de Vallalta
Adreçacarrer de les Escoles, 2
ContacteEscola de Natura el Corredor
Telèfon937955405
Mailenc@pangea.org

Desplaçament en vehicles particulars fins a la Casa Nova de Maspons.

Recorregut a peu 4 km, desnivell 160 m. Durada de la sortida 4 hores.

Cal dur calçat i roba adequada.

Preu: 3 euros majos de 12 anys, 2 euros entre 6 i 12 anys, menors de 6 anys gratuït.

Organitza: Parc Natural del Montnegre i el Corredor, Escola de Natura el Corredor, Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta i Museu de Ciències Naturals de Granollers.