Sortida “Fem dissabte” al riu Congost a Granollers.

Dissabte, 20 de març de 2010

El riu Congost és un hàbitat amb una fauna molt diversa, que ha colonitzat espais urbans i que es pot observar amb facilitat. Us convidem a passar un matí de tallers i activitats sobre els animals del riu, per a tota la família i aficionats a la natura. Aprofitarem per a netejar un tram del riu amb la vostra col·laboració.

Programa:
9.30 h. Passejada i observació d’ocells (aconsellem portar binocles)
11 h. Neteja coordinada d'un tram del riu
12 h. Taller de construcció de caixes-niu

Sortida guiada pel Grup d’Ornitologia del Tenes i Museu de Ciències Naturals de Granollers

DataDissabte, 20 de març de 2010
Lloc de trobadaPasseig Fluvial de Granollers
AdreçaSt Tomàs d'Aquino amb passeig Fluvial
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Lloc i hora de trobada: davant l’IES Antoni Cumella (carrer St. Tomàs d’Aquino amb el passeig Fluvial). Cal portar esmorzar i, si en teniu, botes d’aigua. Sortida matinal.