Sortida ornitològica i inspecció del riu Besós a Can Cabanyes

Dissabte, 12 d'abril de 2008

Els aiguamolls de can Cabanyes i el riu Congost són hàbitats que presenten gran diversitat d’ocells aquàtics que han colonitzat espais periurbans i que es poden observar amb facilitat. Aprofitarem la sortida per fer la inspecció de riu del projecte Rius i conèixer en quin estat de salut es troba el riu Besós al seu pas per can Cabanyes.

Sortida guiada per Olga Alcaide i Francesc Macià (biòlegs).

DataDissabte, 12 d'abril de 2008
Hora09:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar i, si en teniu, botes d’aigua. Sortida matinal. L'organització informa que totes les sortides tenen les places limitades.