Sortida per conèixer les fonts de la Vall de Santa Fe

Diumenge, 05 de maig de 2019

Vols conèixer quines són les fonts de la Vall de Santa Fe?

Diumenge 5 de maig a les 10h.

Punt de trobada: Centre d'informació Can Casades - Parc Natural del Montseny

Una font és qualsevol surgència natural d'aigua que brolla del sòl, arranjada o no per l'home, és posar un recurs natural a l'abast de tothom.

Les fonts han estat un element del patrimoni cultural i natural destacat al Montseny. L'objectiu d'aquest projecte és rememorar la "cultura de la font": tradicions, costums i hàbits que es duien a terme amb les fonts com a protagonistes, i mantenir les nostres fonts en bon estat, lliures de bardisses o brutícia, per tal de conservar-les com una de les riqueses més grans del Montseny. El Projecte Fonts del Montseny vol preservar-les i recuperar el gaudi de les fonts. En aquesta societat de les presses i de l'aigua embotellada, és una feina heroica i necessària, és una tasca de tots: administracions i societat civil.

DataDiumenge, 05 de maig de 2019
Lloc de trobadaCan Casades
Adreça BV-5114, Km 21
ContacteMuseu de Ciències Naturals de Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Inscripcions al telèfon 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h, o bé a reserves@museugranollersciencies.org

Recordeu portar roba còmode per caminar, és una ruta apte per tothom amb una durada aproximada de 2 hores.