Sortida visita a la Fundació Mona

Dissabte, 22 d'octubre de 2016

Aquest dissabte 22 d’octubre el GOD i el Museu de Ciències Naturals us proposa una visita al Centre de Recuperació de Primats de la Fundació Mona, a Riudellots de la Selva, Girona (sortida de AP7 de l’aeroport de Girona).

Ens trobem a la Fundació Mona a les 11:00 del matí. Desplaçaments en cotxes particulars.

Gaudirem d'una hora i mitja de visita en la que ens endinsarem en el món dels primats. Coneixerem la labor de rescat, educació i investigació que realitza el centre i sobretot, coneixerem als ximpanzés i macacos rescatats, les seves històries, el seu dia a dia, les curiositats de cada espècie i la situació de conservació actual d'aquestes al món.

DataDissabte, 22 d'octubre de 2016
Lloc de trobadaFundació Mona
Telèfon972477618
Maila.garcia@fundaciomona.org

Us podeu inscriure a:
a.garcia@fundaciomona.org

Preu especial de la visita 5 euros per persona.

Més informació:

a.garcia@fundaciomona.org