Taller de modelatge de Bonsai amb Marco Invernizzi

Diumenge, 13 d'octubre de 2013

Podrem gaudir també de Marco Invernizzi en un taller de modelatge de Bonsai. Els participants han de portar el seu bonsai amb el que treballarant tot el dia amb el mestre.

Marco Invernizzi

Artista del bonsai Italià. Entre els anys 1992 al 1997 va estudiar bonsai amb el mestre Salvatore Liporace, un dels millors artistes del bonsai a Occident Quan es va graduar va anar a viure al Japó a estudiar durant quatre anys amb el mestre Masahiko Kimura, considerat el mes gran artista del bonsai de la història. Va ser el primer alumne no japonès del mestre Masahiko Kimura.
L’any 2001 va tornar del Japó i des de a les hores es dedica a cuidar algunes de les millors col·leccions de bonsai d’occident. També ensenya bonsai, fa conferencies i exhibicions a Europa, Amèrica, Africà i Austràlia. Alguns del seus bonsais han guanyat els mes prestigiosos premis d’Europa i Amèrica.

DataDiumenge, 13 d'octubre de 2013
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici