Taller de Raku Nishikiten 2015

Dissabte, 07 de novembre de 2015

Realitzat pel reconegut ceramista Carles Vives.

El Raku es una tècnica de ceràmica originaria del Japó que es realitza actualment a tot el món.  S'obtenen esmaltats amb tonalitats, textures, matisos i colors fascinants i mai iguals d'una peça a una altra, que poden ser des de vermells metal·litzats fins clivellats, nacrats i tornassols característics d'aquesta tècnica.

Carles Vives, Barcelona 1957
1.975-1.981 Cursa estudis de ceràmica a l'Escola Massana de Barcelona.
1978 Posa en funcionament un antic taller de ceràmica amb el seu forn de llenya a les Franqueses del Vallès, el qual es convertirà en el seu primer taller.
1.982 Inicia una etapa nova i es trasllada a Canovelles, en un espai més gran que li dóna possibilitats d'ampliar els seus coneixements i incorporar altres materials per al seu treball habitual i personal.
2010 A principis d' agost del mateix any retorna a la mateixa població d'origen, i situat en una zona de camp obre el seu darrer estudi/taller per continuar treballant amb la seva obra.
Ha participat en nombroses exposicions tant nacionals com internacionals, ha obtingut premis i reconeixements amb les seves obres, entre altres: Diploma de Mestre Artesà en l'ofici de Ceramista de la Generalitat, l’any 2004:   Menció d’Honor en la IX Biennal Internacional de Aveiro, Portugal; admès a l’Académie Internationale de la Céramique,IAC Ginebra (Suïssa).

DataDissabte, 07 de novembre de 2015
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Preu del taller 10 euros. Cada participant decorarà la seva peça de Raku.

Places limitades.

Més informació: