Taller de tints amb colorants de bolets

Del dimecres 25 de novembre de 2009 al dijous 26 de novembre de 2009

Primera sessió: aprendrem a reconèixer alguns bolets que tenen colorants aptes per tintar llana, seda, pell i algunes fibres acríliques. Taller pràctic del procés d’extracció del colorant i de la preparació del material per tintar. Tindrem mostres de l’experiència.

Segona sessió: Aprendrem a extreure el pigment d’alguns bolets i el prepararem per poder fer estampació sobre teixits, sobre paper o per pintar amb pinzell. Tindrem mostres de l’ experiència.

Taller a càrrec d’Anna Homs (experta en tints i colorants naturals)

DataDel dimecres 25 de novembre de 2009 al dijous 26 de novembre de 2009
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers