Taller de tints. Les plantes tintòries del Mediterrani

Del dimecres 24 de novembre de 2010 al divendres 26 de novembre de 2010

Primera sessió: Els mordents.Teoria i pràctica de l’aplicació dels mordents. Mordents d’origen vegetal i mordents de sals metàl•liques. Quins mordents es consideren no perjudicials per al medi natural.

Segona sessió: Plantes que podem utilitzar per tintar de diferents colors. Algunes plantes invasores com a font de color. Pràctiques de tint.

Tercera sessió: Plantes tintòries que podem fer servir sense necessitat d’utilitzar mordents. Pràctiques de tint amb alguna d’aquestes plantes.
El color blau del mediterrani. Una manera fàcil i ecològica d’obtenir aquest color.

Taller a càrrec d’Anna Homs (experta en tints i colorants naturals)

DataDel dimecres 24 de novembre de 2010 al divendres 26 de novembre de 2010
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Matrícula: 10 euros. Places limitades.
Dates: 24, 25 i 26 de novembre de 2010.
Horari i lloc: de 6 a 8 de la tarda, al laboratori del Museu de Granollers Ciències Naturals, La Tela.

Inscripcions ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà