Taller d'il·lustració científica "Els colors de la natura: escarabats, bolets i ocells"

Del dimecres 25 de setembre de 2019 al dimecres 11 de desembre de 2019

La diversitat de colors que trobem a les aus, els insectes o en la botànica pot ser part de la investigació científica i l’estudi dels éssers vius.

El color és important per poder identificar una espècie, poder diferenciar el sexe o ser una indicació del comportament o l'estat en què es troba una espècie o individu.

A través de l'observació i la tècnica de l'aquarel·la representarem els colors de la natura. Amb l’ajuda de fotografies, llibres i les espècies de la col·lecció del museu, podem observar "in situ" les formes i els colors dels escarabats, bolets i ocells.

A càrrec de Lucía Gómez Serra (Barcelona, 1971) va estudiar Belles Arts. La seva dedicació a la il·lustració naturalista i científica va arribar després d'un aprenentatge autodidacta i diversos cursos especialitzats. Actualment alterna la seva feina com a il·lustradora freelance amb el de professora d'il·lustració científica i naturalista. La seva obra mostra escenes del món de la natura i es caracteritza pel seu rigor i realisme.

DataDel dimecres 25 de setembre de 2019 al dimecres 11 de desembre de 2019
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org
Material necessari per fer el taller, les qualitats són una referència:
Llapis 2H i HB, goma d’esborrar manejable i normal, caixa d’aquarel·les d’un mínim de 12 colors, pinzells per aquarel·les de cabell sintètic i punta rodona (nº0, nº2, nº4, nº8). Paper d’aquarel·la, 300gr/m², amb superfície fina o setinada. Paper absorbent i recipient per l’aigua.
1er sessió: Dimecres 25 de setembre
2n sessió: Dimecres 6 de novembre
3er sessió: Dimecres 11 de desembre
Preu per sessió: 15€