Taller familiar Dibuixem els grans simis

• 05 Abril 2018
  • tipus: ACTIVITAT
  • FAMILIAR
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

El dibuix ha estat des de sempre una gran eina per conèixer i aprendre sobre el món natural que ens envolta. En aquest taller us proposem acostar-nos als grans simis a través d'aquesta tècnica i adquirir les nocions bàsiques per representar-los. No cal tenir coneixements previs de dibuix.

Impartirà el taller Blanca Martí de Ahumada. Il.lustradora científica i naturalista.

Blanca Martí de Ahumada. Il.lustradora científica i naturalista
Historiadora de l’Art per la Universitat de Barcelona, s’especialitza en il·lustració científica i naturalista i il·lustració infantil a L’Escola de la Dona de la Diputació de Barcelona i en cursos formatius a la Universitat de València i a la Universitat de Barcelona. Treballa per diferents editorials, revistes i entitats d’àmbit estatal i mundial, com l’institut Jane Goodall o a Costa Rica entre d’altres. Ha exercit com a docent d’il·lustració científica i naturalista en diversos cursos per a associacions naturalistes, ajuntaments, museus d’història natural i escoles d’art així com a nivell universitari en el Màster d’Etología de la Universitat de Granada i actualment en el màster de Primatología de la Universitat de Girona i Fundació Mona i el Postgrau de Coneixement del món animal de la Universitat de Barcelona i Animal latitude.

CAL PORTAR EL MATERIAL DE DIBUIX QUE UTILITZEU NORMALMENT.

Entrada infants menors de 12 anys: 1 euro. SEMPRE ACOMPANYATS!

Adults: 3 euros

PLACES LIMITADES
PODEU FER LA VOSTRA RESERVA PRÈVIAMENT AMB DUES SETMANES D’ANTELACIÓ I FINS EL DIA ABANS!

· Important: Inscripcions fins el dia abans amb les responsables de l'exposició (Joana i Núria a info@expoprimats.com - Tel 634 73 23 16/ 675889334) o al mateix museu.