Taller infantil de Bonsai Nishikiten 2017

Dissabte, 04 de novembre de 2017

Una bona oportunitat per iniciar els infants en l'art del Bonsai.

Aprofiteu l'oportunitat per que els vostres fills coneguin el món del bonsai amb el  taller infantil d’iniciació al Bonsai que farem dins de les activitats de la XII mostra de Bonsai NISIKITEN.
Amb aquest taller podreu tenir unes nocions bàsiques del que és un bonsai, com es cultiven, si els bonsais son plantes especials o no, quines varietats son les mes adequades, i moltes coses més. Amb el cost del taller tindreu un bonsai petit que un cop modelat us el podreu endur a casa vostra.

DataDissabte, 04 de novembre de 2017
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Preu del tallers 15 euros. Es lliurarà a cada participant el bonsai que hagi treballat en el taller. Places limitades.

Més informació:

www.artdelbonsai.org