Tallers pràctics “Dibuixem la Natura II”: Botànica

Dijous, 04 d'abril de 2019

La Biblioteca del Museu de Ciències Naturals de Granollers continua la seva aposta per la il·lustració científica amb un segon cicle de tres tallers de dibuix naturalista.

En aquest tercer taller, ja prop de la primavera, el dedicarem a la botànica, pel que utilitzarem exemplars d'arbres i plantes del mateix jardí del Museu.

Aquest segon cicle de tallers d'il·lustració serà realitzat per Carles Puche, il·lustrador científic professional que ha participat en la il·lustració de més d'un centenar d'obres com pòsters de flora i fauna, exposicions, diaris, revistes o llibres. Puche ha estat comissari de diverses exposicions, entre elles l'exposició "Dibuixants al Montseny" al Museu de Granollers, i ha impartit cursos d'il·lustració científica en diferents universitats, museus o escoles d'art.

Per la realització dels tallers s'ha de ser major de 12 anys, i no es requereixen coneixements previs de dibuix. No és necessària l'assistència als tres tallers, us podeu apuntar a una, dues o les tres sessions del cicle. Els inscrits a aquesta activitat hauran de portar de casa: Llibreta d'esbós de fulls blancs, llapis 3H, 2B, HB, que podeu trobar en qualsevol papereria, goma i maquineta.

DataDijous, 04 d'abril de 2019
Lloc de trobadaBiblioteca Antoni Jonch del Museu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaPalaudàries, 102. Jardins Antoni Jonch Cuspinera - 08402 Granollers
ContacteBiblioteca Antoni Jonch