Tallers pràctics “Dibuixem la Natura III”: Els mol·luscs

Dimecres, 29 de maig de 2019

Les closques dels mol·luscs han estat de molt temps objecte de col·leccionisme a causa de la seva bellesa, per això també la il·lustració d'aquests objectes ve de molt antic.

Iniciarem la sessió amb una presentació curta (20 min) de la història de la il·lustració de mol·luscs. Dedicarem la resta de temps dibuixant closques de mol·luscs de les col·leccions del Museu.

L'objectiu d'aquesta sessió és exercità l'habilitat de representar en un espai de dues dimensions (el paper) objectes tridimensionals.

DataDimecres, 29 de maig de 2019
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Material que cal portar: bloc de notes, llapis grafit, llapis de colors o aquarel·les.

Preu per sessió: 15€

Paquet tres sessions: 40€

Inscripcions al telèfon 938709651 de 9 a 14h i de 16 a 19h o bé a reserves@museugranollersciencies.org