Toca toca (Insectes, crancs i aranyes a les vostres mans)

Del dilluns 02 de setembre de 2019 al dimarts 30 de juny de 2020

Activitat escolar adreçada a EDUCACIÓ INFANTIL, EDUCACIÓ PRIMÀRIA, EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I ADULTS

No tots els animals ens són atractius. La majoria d’invertebrats ens produeixen una sensació de rebuig. Voleu saber si sou capaços de tocar una aranya?

En aquest taller podreu gaudir d’una mostra d’insectes i altres invertebrats a tocar de vosaltres.

Mitjançant el contacte directe amb invertebrats vius, coneixerem la biologia i la diversitat d'espècies d'aranyes, escorpins, insectes pal, escarabats i altres bestioles.

DataDel dilluns 02 de setembre de 2019 al dimarts 30 de juny de 2020
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers