Un viatge al cel profund. Astronomia

Divendres, 28 de novembre de 2008

A ull nu, amb prismàtics i amb telescopi localitzarem i observarem objectes còsmics molt llunyans en l’espai i el temps. Alguns pertanyen a la nostra pròpia galàxia com el cúmul estel·lar de les Plèiades i altres fora, a milions anys llum, com les grans galàxies d'Andròmeda i del Triangle.

Sortida guiada per Domènec Barbany (astrònom de l’Agrupació Astronòmica de Sabadell)

DataDivendres, 28 de novembre de 2008
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar calçat còmode, roba d’abric, sopar, begudes calentes. Qui tingui prismàtics o/i telescopi, que els porti; les llanternes han de ser de poca potència. Sortida nocturna al Corredor, tornada cap a dos quarts de dotze.