Varietats locals de tomàquets del Vallès Oriental

Dimecres, 08 de març de 2017

El Consell Comarcal del Vallès Oriental us convida a la presentació del llibre Varietats locals de tomàquets del Vallès Oriental

El Consell Comarcal forma part de la Xarxa Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona i treballa des de 2010 per la dinamització dels productors artesanals del sector agroalimentari.
Al 2014 es va publicar el llibre Varietats locals de mongetes del Vallès Oriental. Caracterització de 22 varietats locals”. Continuant amb aquesta línia divulgativa i amb el màxim de rigor tècnic, us convidem dimecres 8 de març a les 7 de la tarda al Museu de Ciències Naturals de Granollers a la presentació d’aquesta nova publicació sobre la caracterització de varietats locals de tomàquets del Valles.

DataDimecres, 08 de març de 2017
Hora19:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

INSCRIPCIONS:

Tots els assistents rebran un exemplar del llibre Varietats locals de tomàquets del Vallès Oriental
Per assistir a la presentació és necessari fer la inscripció:

Les places són limitades.

Inscripció on line, o bé
Trucar al 93 860 0702 i demanar per Carme Garrido o Marta Cañas