Venus, Mart i Saturn, alineats al capvespre. Astronomia.

Divendres, 02 de juliol de 2010

Observarem la Lluna en quart creixent, Venus es trobà molt ben situat per observar la seva fase, Saturn encara es veurà força bé  a la Verge Mart, tot i que molt petit i llunyà el veurem brillar a Lleó.
Durant el mes de juny el cometa C/2009R1(McNaught) brillarà a ponent entre Auriga i Bessons, la qual cosa serà un al•licient més a afegir a la sessió d'observació. Els cometes tenen una variabilitat imprevisible. A veure si tenim la sort de veure'l.

Sortida guiada per Domènec Barbany (astrònom de l’Agrupació Astronòmica de Sabadell)

DataDivendres, 02 de juliol de 2010
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar calçat còmode, roba d’abric, sopar, begudes calentes. Qui tingui prismàtics o/i telescopi, que els porti; les llanternes han de ser de poca potència. Sortida nocturna al Parc Natural del Corredor, tornada cap a dos quarts de dotze.

Inscripcions ON LINE: Oficina d'atenció al ciutadà