Xerrada: Els herbaris històrics, a càrrec de Laura Gavioli i Neus Ibáñez

Dijous, 29 de novembre de 2018

En aquesta xerrada descobrirem de mà de Laura Gavioli i Neus Ibáñez de l'Institut Botànic de Barcelona, com les llibretes de camp i correspondència catalogades en els arxius ens ajuden a documentar els herbaris històrics que es conserven a l'Institut Botànic de Barcelona.

Reconèixer lletres de les etiquetes, contrastar dates i localitats de les prospeccions o establir quins botànics s'intercanviaven exemplars són algunes de les tasques que Neus Ibáñez i Laura Gavioli han realitzat i estan realitzant en les seves tesis doctorals.

Durant la xerrada també es parlarà de l'herbari dels anys 1930s i 1940s que es conserva a la Biblioteca del Museu de Ciències Naturals de Granollers. Aquest herbari va ser recopilat en els seus anys d'estudi per Antoni Jonch i Cuspinera, antic director del Zoo de Barcelona i fundador del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

DataDijous, 29 de novembre de 2018
Lloc de trobadaBiblioteca Antoni Jonch del Museu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaPalaudàries, 102. Jardins Antoni Jonch Cuspinera - 08402 Granollers
ContacteBiblioteca Antoni Jonch
Mailbiblioteca@museugranollersciencies.org

Aquesta activitat es realitza a la Biblioteca Antoni Jonch del Museu de Ciències Naturals de Granollers.