XI Mostra de Bonsai Nishikiten Ciutat de Granollers

Del divendres 11 d'octubre de 2013 al diumenge 13 d'octubre de 2013

La Nishikiten és una de les més prestigioses mostres de  bonsai que es porten a terme a l’estat espanyol amb una selecció dels millors exemplars  de totes les comunitats autònomes, fita important i molt valorada a les agendes de les exposicions de bonsai de Catalunya i Espanya,  La Nishikiten, que en japonès significa els colors de la tardor,  mostra  els bonsai en un  període de l’any molt especial en la qual els arbres presenten una coloració  esplendorosa i alguns d’ells fructifiquen.

Entre totes les obres exposades s’atorgaran tres guardons, realitzats per el mestre artesà de ceràmica Carles Vives, als millors bonsai de l’exposició; tenint amb compta el disseny de l’arbre, la presentació, els complements, etc.
També s’atorgaran tres guardons,   realitzats per el mestre artesà de ceràmica Carles Vives, a les millors composicions de bonsai  mida shohin i mame.
Els premis es lliuraran durant el sopar del dissabte dia 12 que es realitzarà en l’Aparthotel Atenea.

DataDel divendres 11 d'octubre de 2013 al diumenge 13 d'octubre de 2013
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Mostra produïda per l’Associació Art Bonsai de les Franqueses del Vallès i el Museu de Ciències Naturals de Granollers. L’exposició és possible gràcies a la col·laboració de Bonsai Sant Boi, Vivers Ernest, Egar Bonsai, Wabi-Sabi Escola d’Ikebana, Carles Vives, Nutritech, Aparthotel Atenea Vallès, Granollers Audiovisuals, Ajuntament de les Franqueses del Vallès i Ajuntament de Granollers.

Més informació:

www.artdelbonsai.org