XYZ - Stars. Constel·lacions: qüestió de perspectiva

Del dilluns 21 de desembre de 2015 al diumenge 28 de febrer de 2016

XYZ-Stars. Constellations: a matter of perspective

Aprèn a veure les estrelles amb una altra mirada!
XYZ-Stars és una exposició en tres dimensions de les constel·lacions més conegudes del nostre hemisferi Nord i les no tan conegudes de l'hemisferi Sud. Aquestes maquetes han estat construïdes pels alumnes de primer d'ESO de l'Institut de Granollers i són producte del treball que han realitzat durant tot aquest trimestre al voltant de l'Univers.

L'objectiu d'aquesta mostra és múltiple: aprendre més sobre el cel, aprendre més sobre els museus, col·laborar -des del respecte i el reconeixement- amb les institucions científiques de la ciutat i emprar el museu com un espai de trobada institut-ciutadania i alumnat-famílies: el museu entès com una força catalitzadora de ciència, educació i ciutadania.

Complementada amb l'exposició Astrofotografia: una petita mostra del treball dels darrers anys de diversos dels astrofotògrafs aficionats més rellevants del país. En ella es pot gaudir d'unes imatges que inclouen tant fotos de cel profund (galàxies i nebuloses) com del nostre sistema solar (la Lluna, planetes i cometes) i que han estat obtingudes amb instruments d'aficionats, des dels més sofisticats fins als més senzills, obtingudes amb l'ajuda d'una simple càmera reflex i un trípode.

DataDel dilluns 21 de desembre de 2015 al diumenge 28 de febrer de 2016
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

XYZ - Stars ha estat produïda pels alumnes de primer d'ESO de l'IES Granollers.

Astrofotografia és una producció de l'Agrupació Astronòmica de Sabadell