15.10.2018

2n Concurs fotografia una papallona

Lepidòpters

La segona convocatòria del concurs “fotografia una papallona” ha estat un gran èxit. S’han rebut més de 600 fotografies a través de les xarxes socials del museu (Instagram, Facebook i Twitter) amb els hashtags #naturagranollers i #papallonescatalunya.

El primer premi ha estat per una blaveta de la farigola (Pseudophilotes panoptes) de @jmllarch presentada mitjançant instagram.

El segon premi ha estat per un bufaforats (Macroglossum stellatarum) de @rob_gas, presentada mitjançant instagram.

El tercer premi correspon a un escac de muntanya (Melanargia russiae) de @joripla, presentada mitjançant instagram.

Totes les fotografies podran ser utilitzades, respectant l'autoria, per ajudar a fer difusió del seguiment de papallones http://www.catalanbms.org/
El Museu de Ciències Naturals de Granollers contactarà amb els guanyadors durant aquesta setmana per fer el lliurament de premis gentilesa de Caves Recaredo.

Moltes gràcies a tots els participants, i per les més de 600 fotos rebudes!

Us esperem a la propera edició!