41a edició del Dia Internacional dels Museus

El Dia Internacional dels Museus (DIM) se celebra anualment el 18 de maig.

Organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) des del 1977, té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el desenvolupament de les societats.

Aquesta edició està dedicada als Museus hiperconnectats: nous enfocaments, nous públics, reconeixent les connexions que els museus estableixen amb la comunitat, el seu paisatge cultural o el seu entorn natural.

Podeu consultar la informació i les activitats organitzades a Catalunya amb motiu del DIM 2018 aquí.

Planetari: Júpiter a la vista!
Planetari Familiar
Taller: Insectes i aranyes a les vostres mans!