5a Nit dels ratpenats a Collserola

Tot i l'aparició de la pluja, el passat 18 de setembre unes 80 persones van assistir a la nit dels ratpenats al Parc de Collserola.

El programa va consistir un espectacle infantil a càrrec d’ Els Que-què, Contes i cançons, les aventures dels ratpenats; un taller de manualitats pels més petits amb l'ajuda de l'equip educatiu del Parc de Collserola; la Xerrada amb projecció d’imatges: una ullada als ratpenats, caixes niu per a ratpenats; com s’estudien els ratpenats; i per finalitzar la passejada nocturna conjunta pels voltants per tal d’observar l’activitat dels ratpenats mitjançant l’ús de detectors d’ultrasons.